ورود همکاران
  • Ad
  • Ad

به پورتال ویزیت آنلاین آفتاب خوش آمدید

امید است بتوانیم لحظات شیرین چاپ را در کنار شما باشیم

مرکز ارائه خدمات چاپ به صورت آنلاین و مکانیزه به سراسر کشور

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

تراکت چیست؟

تراکت نوعی تبلیغات تکثیری است با عمری کوتاه، جهت بیان خبر و یا آگاهی دادن یک موضوع در ” مدت زمان معلوم ” با بیانی مستقیم و بدون واسطه، جهت معرفی و ترغیب مخاطب برای استفاده از خدمات و اقلام مورد نظر، به صورتی که خبر و آگهی درج شده بر روی تراکت، نوید از یک تحول، خبر مهم و یا یک جهش در فعالیت را دارا باشد.

تراکت ها غالبا با بیان تصویری و نوشتاری و بصورت چهار رنگ و فاقد پیوست می باشند. برای اندازه آن، ابعاد استاندارد mm210× mm145 و mm 210 × mm 295 در نظر گرفته شده است. یک گالری، موسسه تجاری، فرهنگی و یا غیره، پس از انجام فعالیت های روزمره و همیشگی، برای تغییر و تحول در روند عملکرد خود، اقدام به چاپ و تکثیر تراکت می نماید تا اعلام کند که شیوه عملکرد و فعالیت آن واحد در یک مدت زمان معلوم تغییر نموده است.
بصورت مثال: خبر از افتتاحیه موسسه جدید با گرایش به حرفه جدید و یا خبر از حراج های فصلی در یک مدت زمان خاص و معلوم، یک رویداد و یا فرا خوان شرکت در میتینگ، مسابقه، و جشنواره های هنری و یا هر رویداد دیگری که احتیاج به معرفی و آگاهی از جهش فکری و روند کاری داشته باشد.

در طراحی یک تراکت خوب باید موارد زیر را در نظر گرفت:

 ۱- یقیناً بداند  چه چیزی را می خواهد به مخاطبین خود انتقال دهد .

۲- کاملاً مطالب درج شده را به صورت واضح و روشن مطرح کند .

۳- بتواند مخاطب خود را ترغیب و تشویق به موضوعات تراکت کند .

۴- ارتباط صحیح و پیوستگی و هماهنگی بین تصاویر و متن برقرارباشد.

۵- اولین نگاه مخاطب به تراکت ،او را وادار به پیگیری و جهت پذیری انتخاب او در خبر تراکت کند.

۶- مطالب مندرج در تراکت باید کاملاً صادقانه و بدون هیچ نوع دروغ پردازی باشد.

 

ویژگی های تراکت:

از ویژگی های تراکت می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- تراکت ارزانترین شکل تبلیغات است.

۲- به راحتی با مخاطب خود ارتباط برقرار می کند.

۳- بدلیل توزیع مستقیم آن، طیف گسترده ای از افراد جامعه می توانند از آن استفاده کنند.

۴- قابل حمل بوده و میتوان آن را در فرمت های مناسب مطا لعه و بررسی کرد.

۵- ابعاد استاندارد کاغذ آن طور انتخاب شده است که در چاپ و تکثیر اسراف نمی شود.

چگونگی ایجاد یک ارتباط صحیح:

یک تراکت خوب موارد زیر را دارا می باشد.

۱- یقینا بداند چه چیزی را می خواهد به مخاطبین خود انتقال دهد.

۲- کاملا مطالب درج شده را به صورت واضح و روشن مطرح کند.

۳- بتواند مخاطب خود را ترغیب و تشویق به موضوعات تراکت کند.

۴- ارتباط صحیح و پیوستگی و هماهنگی بین تصاویر و متن برقرار باشد.

۵- اولین نگاه مخاطب به تراکت، او را وادار به پیگیری و جهت پذیری انتخاب او در خبر تراکت کند.

1)جهت مشاهده لیست قیمت تراکت اینجا را کلیک نمائید

2)جهت ثبت سفارش این محصول اینجا را کلیک نمائید

  1. ایمیل معتبر وارد نمایید.
  2. Captcha
 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *