ورود همکاران
  • Ad
  • Ad

به پورتال ویزیت آنلاین آفتاب خوش آمدید

امید است بتوانیم لحظات شیرین چاپ را در کنار شما باشیم

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

ساک دستی چیست؟

ساک دستی تبلیغاتی، به عنوان نوعی بسته بندی و یا حتی در بعضی موارد به عنوان نوعی هدیه تبلیغاتی، به خصوص در یک دهه گذشته جایگاه خاصی پیدا کرده است.

به رغم سابقه نه چندان زیاد استفاده فراگیر این کالا در سطح جامعه و با توجه به نو بودن آن، تا کنون نام های متنوعی به آن اطلاق گردیده است . مانند : «ساک دستی»، «ساک خرید»، «بگ شاپ (Bag Shop)»، «شاپینگ بگ(Shopping Bag)» و غیره.

ساک دستی تبلیغاتی غالبا در موارد زیر بکار برده می گردد:

۱- بسته بندی کالاهای فروشگاهی مانند پوشاک، ساعت،  قطعات کامپیوتری و الکتریکی . طلا و جواهر، آرایشی و بهداشتی، و غیره.

۲- بسته بندی هدایای تبلیغاتی مانند سالنامه (سررسید)، کتاب های گرانبها ، ست های مدیریتی، لوح بزرگداشت و یادبود و غیره.

۳- بسته بندی جهت  کاتالوگ ها، برشور ها .  فولدر ها، اسناد و فهرست بها و غیره . خصوصا در هنگام برگزاری فستیوال ها، سمینار ها و یا شرکت در نمایشگاه ها.

قابل ذکر است که این کالا می تواند به تنهایی در دست هر فرد بصورت یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک ایفای نقش نماید و قطعا نقش قابل توجه ای را در پیشبرد اهداف سازمان یا شرکت شما بازی می کند.

این کالا در حال حاضر در انواع و اقسام جنس های کاغذی، پارچه ای و یا نایلونی تولید می گردد، که چاپخانه کتیبه با توجه به زمینه فعالیت خود در حال حاضر فقط به تولید نوع کاغذی آن مشغول می باشد.

ساک دستی های کاغذی با انواع کاغذ گلاسه، مقوای پشت طوسی و یا کرافت ساخته می گردد که دو مدل گلاسه و مقوای پشت طوسی به جهت استحکام بالاتر باید با سلفون روکش گردد.

بر خلاف این که تصور می شود ساک دستی کاغذی تبلیغاتی ،به علت جنس کاغذی آن از دوام و پایداری کمی برخوردار است ، ولی تجربه ثابت کرده است، این محصول علاوه بر داشتن استحکام زیاد به دلیل داشتن روکش سلفونی حتی توان حمل تا ۱۰ کیلوگرم وزن را در برخی از ابعاد آن دارد. البته اصولاً کارکرد این کالا، یک نوع کارکرد فانتزی در نظر گرفته شده و برای چنین مقاصدی استفاده نمی گردد .

ساک دستی کاغذی یکی از تاثیر گذار ترین روش های تبلیغاتی است که می تواند، تاثیر  زیادی در اذهان مخاطبان گذاشته و نظر آن ها را به اهداف مد نظر شما جلب نماید.

در پایان با توجه به رسالت خود ذکر این نکته را می نماییم که با توجه به بالا بودن قیمت این نوع ساک نسبت به نوع نایلونی، قبل از هر اقدامی، با مشاور تبلیغاتی خود در این مورد مشاوره نمایید. زیرا ممکن است ببسته به شغل و نوع مخاطبان شما این هزینه تاثیری در پیشبرد آرمان ها و اهداف شغلی شما نداشته باشد.

  1. ایمیل معتبر وارد نمایید.
  2. Captcha
 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *