ورود همکاران
  • Ad
  • Ad

به پورتال چاپخانه تقوی زاده خوش آمدید

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

نقش کارت ویزیت در دنیای امروز

امروزه مردم علاقه ای به یک کارت ویزیت نازک و یا اینکه روی کاغذهای بی کیفیتی چاپ شده باشد را ندارند

آنها با خود تصور می کنند شرکتی که از کارت ویزیت بدون کیفیت استفاده می کند قطعا خدماتی  با سطح پایینی از کیفیت ارائه می دهد. پس برای تهیه کارت ویزیت  حسابی دست و دل باز عمل نمائید.

همیشه با کارت ویزیت سرو کار داریم . گاهی اوقات مطالب  و طرح روی کارت ویزیت چنان توجه مخاطب را به خود جلب می کند که باعث می شود به شکلی کارت ویزیت را حفظ نماید. البته گاهی اوقات مواردی پیش می آید که یک کارت ویزیت چندان جذابیتی ندارد و سر انجام در سطل زباله جای میگیرد. اما مطلبی که کمتر مورد توجه قرار میگیرد اهمیت بالای کارت ویزیت  به عنوان شناسه ای جهت کسب و کار است.

کارت ویزیت وسیله ای است که  در دنیای تجارت امروز اهمیت فوق العاده ای دارد و در ایران نیز طی سالهای اخیر مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.

برقراری ارتباطی بیاد ماندنی در اولین تماس یکی از دشوارترین بخشهای جذب مشتری است برای یک بازاریابی موفق باید در همان ارتباط اول اثری ماندگار از خود به جا بگذارید برای اینکار نیازی به ابزار خاص تبلیغاتی ندارید بلکه بایداز ابزار مرتبط با شغل خود استفاده نمائید . بدون شک یک کارت ویزیت ایده ال ابزار خوبی در دست بازاریاب شرکت شما خواهد بود . حال اینکه این کارت ویزیت  برای شغل شما مناسب است یا نه را می توان از بازخورد مشتریان در نگاه اول فهمید.

برای ایجاد ارتباطی ماندگار از طریق یک کارت ویزیت نیاز دارد نسبت به رقبای خود متمایز باشد اما چگونه می شود این وجه تمایز را خلق کرد؟ آیا می توانیم آینده کارت ویزیت خود را پیشینی کنیم که در نزد مشتری باقی می ماند و یا …؟

1)تفکر

قبل از آنکه بخواهید یک کارت ویزیت برای کسب و کار خود چاپ کنید نیاز به مقداری فکر  درباره خواسته ها.توانایی های و وجه تمایزها خود نسبت به رقبا دارید. آنچه که به ذهنتان میرسد را روی کاغذ یادداشت کنید و سپس به دفتر طراحی مراجعه نمائید.

2)طراحی

درانتخاب طراح همه چیز به شخص شما بستگی دارد. از این رو با شخص . یا شرکتی همکاری نمائید که سابقه بیشتر و نمونه کارهای قابل قبولی داشته باشد. طراحی یک کارت ویزیت  همانند جراحی حساسیت بالایی دارد. تمام یادداشتهای خود را در اختیار طراح قرار دهیدو برای ارائه طرح  اولیه و یا همان اسکچ زمانی مناسب در اختیار وی قراردهید .

نکته مهم

شما باید کارت ویزیتی را در اختیار مخاطب خود قرار دهید که توانایی لازم در معرفی شما و مشخصات تماس با شما را به همراه داشته باشد. بی شک باید از نوشتن مطالب طولانی روی کارت ویزیت خودداری کرد. و اینجاست که یک طراح خوب با ایده پردازی و خلاقیت جادویی از متن و طرح را به شما نمایش می دهد تا ذهن مخاطب شما را درگیر یک تکه کاغذ کوچک کند.

3)چاپ

حال که طرح شما آماده شده است  باید به چاپخانه بروید. برای نوع کارت ویزیت هیچ شکی به خود راه ندهید باید هرچه جنس کارت ویزیت خاص تر باشد در ذهن ماندگار تر است برای آشنای با انواع کارت ویزیت می توانید از چاپخانه و یا کانونهای آگهی و تبلیغات کمک بگیرید

با رعایت نکات فوق شما کارت ویزیتی در اختیار دارید که برازنده فعالیتهای شما خواهد بود و معرف خوبی برای سطح فکر. کیفیت خدمات و رویکرد تجاری شما خواهد شد

برای داشت یک کارت ویزیت خاص می توانید از کارت ویزیت شیشه ای . کارت ویزیت PVC و یا از کارت ویزیت لمینت با اشکال مختلف استفاده نمائید